Nespresso není jen káva

14. 8. 2019
Posted in TechoCon
14. 8. 2019 Petra Nemravová

Pracovní prostředí je neustále v pohybu a bezpochyby největší vliv na něj dnes mají dva hlavní faktory: vstup nové generace na pracovní trh a snaha o efektivní využití prostor. Kanceláře se tak stávají spíše interaktivním místem k setkávání, diskusím a týmové práci. Společnosti na tento trend reagují, kvalitní káva má dnes klíčovou roli v pracovním prostředí a stává se tedy nedílnou součástí každé kanceláře. Pracovat v hezkém prostoru je velmi důležité, evokuje to pocit pohody a komfortu, přičemž vstřícné klima pomáhá vytvářet také káva. Tento přístup funguje v posledních letech v řadě společností. Je trendem mít v budově cafeterii nebo relax zónu, kde jsou pohodlná křesla, sofa a knihovny. Tato místa jsou pak centrem celého officu. A káva tu hraje zásadní roli.

Nejenže je v dnešní době povinnou součástí kancelářských prostor kávovar, ale obzvláště kvalitní káva je pro zaměstnance významným benefitem. Je dobré myslet na různorodé kávové preference zaměstnanců v oblasti konzumace, jak co do chutí, aroma či formy přípravy. Ať už lidé chtějí chvíli vypnout a relaxovat, nebo diskutovat či doplnit energii, šálek kávy tak, jak ho mají nejvíce rádi, jim k pozitivní změně nálady a příjemnému uvolnění významně pomůže.

Firmy v Česku začínají tento aspekt pracovního prostředí vnímat – chtějí mít funkční a inspirativní kanceláře, ale k tomu i kvalitní kávu. Těší nás, že většina lídrů v různých odvětvích patří mezi B2B klienty Nespresso Professional.

S kávou Nespresso si zaměstnanci využívající Nespresso Professional B2B servis mohou dopřát až 13 druhů káv v celé škále jednoduché přípravy, od základního  ristretto či espresso šálku přes lungo variantu až po různé mléčné receptury dle své obliby. Obsluha kávovarů Nespresso je velmi jednoduchá, a to díky symbióze prémiové kávy v kapsli, která hermeticky uzavírá čerstvě namletou kávu, a intuitivního kávovaru.

 

Nespresso bylo první společností, jež na trh uvedla porcovanou kávu v aluminiových kapslích, které chrání její chuť a aroma a zajišťují tak, že každý okamžik strávený nad šálkem bude zkrátka nezapomenutelný. Značka v kapslích uchovává tu nejkvalitnější dostupnou kávu, pečlivě vybranou přímo od farmářů, převážně ručně sbíranou a následně precizně zpracovanou a čerstvě namletou. Ambicí značky je stát se synonymem pro dokonalý zážitek z kávy. Znamená to však i nekompromisní závazky směřující k dokonalosti ve všem, co značka realizuje. Podniká významné kroky pro zlepšení trvalé udržitelnosti životního prostředí i životních podmínek pěstitelů kávy. Vedle kvality, která je pro značku zásadní, je klíčová i oblast recyklace. Nespresso pro balení využívá hliník, který je 100% recyklovatelný, a na jednotlivých trzích se aktivně věnuje procesu recyklace. V ČR recykluje použité hliníkové kapsle již od roku 2014 u lokálního partnera, který zpracovává jak kapsle B2B, tak B2C. Oddělená kávová sedlina se kompostuje a slisovaný hliník putuje k dalšímu zpracování.

 

Strategický průzkum pro Nespresso[1]

Podle průzkumu z roku 2014 má NESPRESSO prokazatelně příznivý vliv na pracovní prostředí. 90 % dotazovaných tvrdí, že káva Nespresso pozitivně ovlivňuje názor zaměstnanců na společnost, v níž pracují.

Současně podle 91 % respondentů lze říci, že podáváním kávy Nespresso dává společnost najevo, že se stará o své zaměstnance.

Názor, že Nespresso zlepšuje pocit relaxace během přestávek, má podle průzkumu 91 % dotázaných.

 


[1] studie od společnosti Bain & Company:

  • Relevance of Fringe Benefits for Employee Loyalty; založeno na průzkumu sestávajícího z více než 10 000 pozorování v 10 zemí a více než 60 rozhovorů s odborníky
  • Strategický průzkum pro Nespresso – Kvalita a kvantita: 12000 respondentů v rámci Evropy, 2014

 

 

 

Organizátor konference/Conference organiser:

TECHO, a.s.

U Továren 770/1b Praha 10 – Hostivař

+420 737 265 906
info@techocon.cz

ZÁSADY OCHRANY SOUKROMÍ / PRIVACY POLICY
GDPR
COOKIES